مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 15:362019-04-21سياسي

تهیه طرح هادی برای بیش از 38 هزار روستا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا شاملو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با گرامیداشت ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: تاکنون برای بیش از 38 هزار روستای کشور طرح هادی تهیه شده است و 97 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار کشورمان دارای طرح هادی هستند.

وی با بیان اینکه دوره طرح‎های هادی، 10 ساله است و پس از این مدت باید مورد بازنگری قرار بگیرد، افزود: در همین راستا تاکنون طرح هادی در بیش از 7 هزار و 800 روستا مورد بازنگری قرار گرفته و اجرای طرح هادی برای 18 هزار و 650 روستا صورت گرفته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: اجرای طرح هادی به دو صورت تدریجی و ضربتی است و در اجرای تدریجی تدریجی طرح هادی از زمانی که ابلاغ و مصوب می‎شود اجرای آن آغاز می‎شود اما اجرای ضربتی کار شامل بهسازی محیط روستایی می‎شود و بخشی از پروژه‎های طرح‎های هادی است.

شاملو اضافه کرد: اجرای ضربتی طرح هادی در 18 هزار و 650 روستا اجرایی شده است که حدود 47 درصد روستاها را شامل می‎شود و در اجرای این طرح‎ها حدود 27 هزار و 689 کیلومتر از معابر روستایی در سطح 155 میلیون مترمربع بهسازی شدند،  حدود 200 میلیون مترمکعب عملیات خاکی برای شبکه‎ معابر روستایی تهیه شده و برای 56 هزار کیلومتر اجرای شبکه جمع‎آوری، هدایت آب‎های سطحی و جدول‎گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح هادی برای بیش از 38 هزار روستا

تهیه طرح هادی برای بیش از 38 هزار روستا