مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 10:252019-04-20سياسي

امیر نعمتی: امیدواریم در سال 98 خار عمیق تری در چشم دشمنان باشیم


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به یاوه گویی های اخیر دشمنان انقلاب علیه نظام، اظهار کرد: با توجه به افزایش یاوه گویی های دشمنان امیدواریم نیروهای مسلح بتوانند در سال جدید همچون گذشته خار عمیق تری در چشمان دشمنان باشیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) صبح شنبه در مراسم رونمایی و تحویل دهی دستاوردهای جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با اشاره به یاوه گویی های اخیر دشمنان انقلاب علیه نظام، اظهار کرد: با توجه به افزایش یاوه گویی های دشمنان امیدواریم نیروهای مسلح بتوانند در سال جدید همچون گذشته خار عمیق تری در چشمان دشمنان باشیم.

وی با اشاره به تشکیل سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی در سال 62 و نقش مقام معظم رهبری در تأسیس این مجموعه گفت: صاحب اندیشه جهاد خودکفایی در کشور ما مقام معظم رهبری هستند.

امروز مجموعه جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش روزهای خوبی را طی می کند و از ظرفیت های حضور دانشمندان بسیار خوب و دانایی برخوردار است.

مبنای کار این سازمان، نیاز عملیاتی و رصد تهدیدات است؛ در این زمینه یک مجموعه به هم پیوسته برای احصای نیاز عملیاتی و انتقال آن به متخصصان و ساخت محصول و در نهایت تطبیق محصول با نیاز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نعمتی: امیدواریم در سال 98 خار عمیق تری در چشم دشمنان باشیم

امیر نعمتی: امیدواریم در سال 98 خار عمیق تری در چشم دشمنان باشیم