مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 فروردین 1398 ساعت 13:352019-04-09اقتصادي

تعیین قیمت دقیق خودرو با اپلیکیشن همراه مکانیک


این روزها با افزایش قیمت خودرو و تغییر قیمت لحظه ای آن، خودرو از یک محصول مصرفی به یک محصول کاملا سرمایه ای تبدیل شده است.

سرمایه ای که ارزش آن به صورت لحظه ای در حال افزایش بوده و با تغییر در هر یک از عوامل اقتصادی همچون نرخ ارز، - قیمت طلا و انواع تحریم ها، قیمت خودرو نیز تغییر می کند.

حال، برای صاحبان خودرو بسیار هیجان انگیز است که به صورت لحظه ای از افزایش قیمت خودرو و نیز میزان افزایش سرمایه خود آگاهی یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همراه مکانیک، در حال حاضر اپلیکیشن های مختلفی به ارائه خدمات قیمت گذاری خودرو می پردازند که یکی از دقیق ترین و به روزترین آنها، اپلیکیشن قیمت خودروی همراه مکانیک است.

در این اپلیکیشن شما می توانید به صورت آنلاین به تعیین قیمت خودروهای صفر و کارکرده با در نظر گرفتن فاکتورهای مؤثر در قیمت خودرو بپردازید.

اپلیکیشن قیمت خودروی همراه مکانیک اپلیکیشن قیمت خودروی همراه مکانیک ابزاری مناسب برای قیمت گذاری دقیق خودرو صفر و کارکرده بر اساس آخرین خودروهای معامله شده در بازار کشور است.

این اپلیکیشن تلفن همراه با در نظر گرفتن فاکتورهای مؤثر در قیمت خودرو مانند میزان کارکرد، مدل، سال تولید و قطعات رنگ و یا تعویض شده به بررسی آنلاین و لحظه ای قیمت خودرو می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین قیمت دقیق خودرو با اپلیکیشن همراه مکانیک

تعیین قیمت دقیق خودرو با اپلیکیشن همراه مکانیک