مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 00:462019-03-25اجتماعي

رییس شورای بخش کوهپایه: احتمال سرریز شدن سد منطقه جبل وجود دارد


تاکنون خسارت قابل توجهی در این منطقه اتفاق نیفتاده است اما حجم سدی که در این منطقه وجود دارد پر شده ومیزان آب ورودی به سد نیز قابل توجه است و این در حالی است که بارش ها هنوز هم ادامه دارد.

- احمد لطفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شرق اصفهان اظهار کرد: امروز همان طور که پیش بینی شده بود در اکثر روستاها و شهرهای بخش کوهپایه شاهد بارش باران بودیم که با استمرار آن در برخی از روستاها و شهرهای بخش کوهپایه منجر به آب گرفتگی خیابان ها و معابر شده است.

رییس شورای بخش کوهپایه تصریح کرد: در روستاهای منطقه جبل کوهپایه هم با توجه به بارش خوبی که صورت گرفت حجم قابل توجهی از سیلاب ها به راه افتاد و آب بعد از چندین سال در سطح رودخانه این منطقه جاری شد.

وی افزود: تاکنون خسارت قابل توجهی در این منطقه اتفاق نیفتاده است اما حجم سدی که در این منطقه وجود دارد پر شده ومیزان آب ورودی به سد نیز قابل توجه است و این در حالی است که بارش ها هنوز هم ادامه دارد.

لطفی با بیان اینکه اگر تا چند ساعت دیگر این وضعیت ادامه داشته باشد امکان سر ریز شدن سد وجود دارد، عنوان کرد: اهالی روستاهای تینجان، هریزه، کردآباد، سناباد و تمامی مزارع اطراف رودخانه جبل با توجه احتمال طغیان رودخانه و پیش بینی سریز شدن سد هر چه سریع تر محل هایی که در مجاورت رودخانه و محل عبور سیلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای بخش کوهپایه: احتمال سرریز شدن سد منطقه جبل وجود دارد

رییس شورای بخش کوهپایه: احتمال سرریز شدن سد منطقه جبل وجود دارد