مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 06:562019-03-05سياسي

یادداشت/ علی مدرس ایستگاه پایانی مجانین اپوزیسیون!


خدا که بخواهد، شامه کفتارهایی چون بی بی سی که هیچ، چشم و گوش چند سرویس جاسوسی غرب را هم کور و کر می کند و قلاده شان را می دهد دست سربازان گمنام امام غریب ما! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: دنیا با تنها چیزی که کار ندارد، آرزوهای احمق هاست.

به چیزی که اعتنا می کند، فعالیت آدم های هوشمند و با برنامه است و تنها چیزی را که تا ابد در تار و پود هستی نگاه داشته، مدام به آن برکت می دهد، عمل خالصانه مومنان است.

لذا بگذارید فاش بگویم آنها که فکر می کنند علی(ع) از معاویه شکست سختی خورد و فرزندانش هم در مدینه و کربلا شکستی بدتر را تجربه کردند، همانقدر دین و دنیا را فهمیده اند که برادر حاتم طایی راه مشهور شدن را می دانست که فکر می کرد بدنامی بهتر از بی نامی است! بر همین قیاس، آنها که دوست دارند تمام 40 سال تاریخ جمهوری اسلامی را تنها با چوب اقتصاد- آن هم از نوع برجامی اش- قضاوت کنند، همان قدر قضاوت می دانند که شریح قاضی بلد بود! آنها که الفبای مبارزه را نمی فهمند، درکی از مفهوم انسان 40 ساله ندارند، چه رسد به انسان 250 ساله! با یک غوره سردی شان می شود و با یک مویز گرمی شان؛ فکر می کنند شوخی داریم ما وقتی از نماز خواندن در قدس حرف می زنیم و از دست مان در رفته اگر وعده 22 سال دیگر را برایش معین کرده ایم!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ علی مدرس ایستگاه پایانی مجانین اپوزیسیون!

یادداشت/ علی مدرس ایستگاه پایانی مجانین اپوزیسیون!