مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 18:102019-02-23اقتصادي

قیمت مسکن افت می کند؟


بازار مسکن در سال های اخیر به واسطه افزایش هزینه های تولید و برخی از تصمیمات سیاسی تحت تأثیر قرار گرفته و خرید مسکن به یک آرزو برای خانواده ها تبدیل شده که برای رفع دغدغه تهیه مسکن راه های مختلفی ارائه شده و امید بسیاری از افراد برای خرید مسکن، - وام های بانکی است که وزیر مسکن افزایش سقف وام را در شرایط فعلی منتفی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همواره یکی از دغدغه خانواده ها به خصوص جوان ها تهیه مسکن بوده که در سال های اخیر این مهم به یک آرزو تبدیل شده زیرا قیمت مسکن رشد قابل توجهی به خود گرفته و این افزایش قیمت ها همخوانی با میزان درآمد عموم خانواده ها ندارد.

برای رفع مشکلات برنامه های مختلفی از سوی دولت ارائه شده که یکی از آنها وام های مسکن و ساخت مسکن مهر است، اما طی نشست خبری مصطفی قلی خسروی-رییس اتحادیه املاک از برنامه جدید این اتحادیه که در ششمین نمایشگاه املاک و مستغلات اجرایی خواهد شد، خبر داد.

به گفته قلی خسروی در این برنامه قرار بر آن است، مشاوران املاک، سازندگان و بانک ها را با یکدیگر عجین شده تا بتوانند املاک خود را عرضه کنند.

همچنین قرار بر آن است تا سازندگان، اسلامی پروسه خانه دار شدن دهک های بالای جامعه را کمتر از سه سال دانست و گفت: ما باید به دهک های پایین جامعه کمک کنیم تا بتوانند صاحب خانه مناسب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مسکن افت می کند؟

قیمت مسکن افت می کند؟