مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 12:012019-02-21پزشكي

دبیر همایش سلامت معنوی مطرح کرد پذیرش 130 مقاله در همایش سلامت معنوی


دبیر همایش سلامت معنوی از پذیرش 130 مقاله در این دوره از همایش خبر داد و از همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم با فرهنگستان علوم پزشکی در این زمینه تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن ابوالقاسمی پیش از ظهر امروز در همایش سلامت معنوی در سالن همایش های غدیر با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین همایشی نهادینه کردن مساله سلامت معنوی در مراکز بهداشتی و درمانی کشور است.

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای با انجمن های علمی حوزه داریم تا محتوای موردنیاز در خصوص سلامت معنوی در مراکز بهداشتی و درمانی را از این انجمن ها دریافت کنیم.

از پایان نامه های ارشد و دکترا با موضوع سلامت معنوی در حوزه و دانشگاه حمایت می کنیم.

دبیر همایش ملی سلامت معنوی افزود: کتاب هایی را به حوزه در خصوص سلامت معنوی سفارش دادیم تا این کتاب ها به عنوان کتاب های مرجع در این زمینه استفاده شوند.

ابوالقاسمی با اشاره به مقالات همایش سلامت معنوی اظهار کرد: امسال 130 مقاله در این خصوص را در همایش پذیرش کردیم و دانشگاه علوم پزشکی قم کمک زیادی برای برگزاری همایش به فرهنگستان علوم پزشکی داشت.

وی ادامه داد: برگزاری پنج پنل در همایش سلامت معنوی با موضوعاتی همچون راهکارهای ارتقای سلامت معنوی و شاخص های سلامت معنوی و الگوهای رایج پیش بینی شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر همایش سلامت معنوی مطرح کرد پذیرش 130 مقاله در همایش سلامت معنوی

دبیر همایش سلامت معنوی مطرح کرد پذیرش 130 مقاله در همایش سلامت معنوی