مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 18:462019-02-20سياسي

95 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی زیر 3 میلیون تومان حقوق می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمشید تقی زاده بعدازظهر امروز در سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر 95 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور، زیر 3 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمشید تقی زاده بعدازظهر امروز در سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و 421 هزار بازنشسته زیر پوشش صندوق بازنشستگی هستند، اظهار داشت: این آمار ظرف 18 ماه آینده به 550 هزار نفر خواهد رسید.

وی افزود: با وجود تلاش های انجام شده و حمایت های دولت از بازنشستگان، 95.

5 درصد ذی نفعان ما زیر 3 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

تقی زاده با بیان اینکه این حقوق بسیار کم است و باید به بازنشستگان بهای بیشتری داده شود، عنوان کرد: تلاش هایی برای بهبود این وضعیت انجام شده که از جمله آن ها می توان اولویت دادن به استخدام فرزندان بازنشستگان و در نظر گرفتن سایر خدمات برای آن ها به منظور جبران بخشی از کسری های این قشر اشاره کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: صندوق بازنشستگان ماهانه 3 هزار و 250 میلیارد تومان حقوق پرداخت می کند و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی زیر 3 میلیون تومان حقوق می گیرند

95 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی زیر 3 میلیون تومان حقوق می گیرند