مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 06:062019-02-20دانش

آمار خروج دانشجویان از کشور کمی نگران کننده است/ وضعیت خوبی در این حوزه نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان، دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در حاشیه جلسه صد و پانزدهم این ستاد در جمع خبرنگاران گفت: - دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور با اشاره به ارائه آمار خروج دانشجویان ایرانی از کشور در جلسه ستاد نقشه جامع علمی گفت: متاسفانه آماری که ارائه شد نشان می دهد که وضعیت خوبی در این باره نداریم و کمی آمار ها نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبگانیان، دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در حاشیه جلسه صد و پانزدهم این ستاد در جمع خبرنگاران گفت: پیش از دستور جلسه بحث بیانیه رهبر معظم انقلاب به عنوان گام دوم مطرح شد اهمیت این بیانیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طراحی و نحوه ورود ستاد نقشه جامع عملی کشور بین اعضا بحث شد پیشنهاد داده شد که دستگاه های عضو ستاد گزارش های خود را جمع بندی کنند و در جلسه دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

کبگانیان افزود: پس از این گزارشی در مورد علم و فناوری ارائه شد که این گزارش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روند خروج دانشجویان ایرانی از کشور و ورود دانشجویان خارجی به کشور در دستور جلسه بود که آماری از آن ها اعلام شد.

وی ادامه داد: در این آماری که ارائه شد از سال 92 تا 97 بود که وضعیت جالبی نداریم و آمار کمی نگران کننده است که این آمار با کشور ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار خروج دانشجویان از کشور کمی نگران کننده است/ وضعیت خوبی در این حوزه نداریم

آمار خروج دانشجویان از کشور کمی نگران کننده است/ وضعیت خوبی در این حوزه نداریم