مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:012019-02-18اقتصادي

احتمال فروش خودرو های قاچاق به صورت قطعات منفصل در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، جمشید قسوریان جهرمی، در مورد اینکه آیا از خودرو های دپو شده در گمرکات به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکنون خودرویی به عنوان متروکه یا قاچاق به سازمان اموال تملیکی واگذار شده است، - مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: هنوز تصمیم قطعی برای خودرو هایی که ثبت سفارش جعلی دارند، گرفته نشده، اما یکی از گزینه ها فروش آن ها به صورت قطعات در بازار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، جمشید قسوریان جهرمی، در مورد اینکه آیا از خودرو های دپو شده در گمرکات به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکنون خودرویی به عنوان متروکه یا قاچاق به سازمان اموال تملیکی واگذار شده است، اظهار داشت: هنوز هیچ خودرویی به ما اعلام نشده، فقط بخشی از خودرو های سال گذشته بوده و به غیر از آن چیز جدیدی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: گمرک اخیرا نامه ای اعلام کرده تا خودرو هایی که ثبت سفارش آن ها اشکال دارد و پرونده قضایی دارند تحت عنوان قاچاق تحویل سازمان اموال تملیکی شود.

باید مشخص شود که این خودرو ها در کدام گمرکات بوده و چه تعداد هستند.

وی در مورد اینکه تکلیف خودرو های قاچاق چیست و سازمان برای آ نها چه برنامه ای دارد، تصریح کرد: ماهیت خودرو های قاچاق قبلی با آنچه در ماه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال فروش خودرو های قاچاق به صورت قطعات منفصل در بازار

احتمال فروش خودرو های قاچاق به صورت قطعات منفصل در بازار