مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 18:152019-01-20اقتصادي

معاون جهادکشاورزی کرمانشاه:
 قاچاق دام، گوشت را گران کرده است


معاون بهبود تولیدت دامی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به تولید بیش از نیاز گوشت قرمز و مرغ در استان، گفت: گرانی گوشت موضوعی کشوری است که عامل اصلی آن هم قاچاق دام به خارج از مرزهاست.

- معاون جهادکشاورزی کرمانشاه: قاچاق دام، گوشت را گران کرده است معاون بهبود تولیدت دامی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به تولید بیش از نیاز گوشت قرمز و مرغ در استان، گفت: گرانی گوشت موضوعی کشوری است که عامل اصلی آن هم قاچاق دام به خارج از مرزهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بهرام خانی در نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم که امروز(30 دی) در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزارشد، با اشاره به ظرفیت تولید سالانه 36 هزار تن گوشت قرمز در استان کرمانشاه، اظهارکرد: این میزان تولید درحالیست که کل نیاز سالانه استان 26 هزار تن است و 10 تن مازاد تولید داریم که معادل حدود 400 هزار راس گوسفند می شود و می توانیم آن را به خارج کشور یا استان های دیگر صادر کنیم.

وی عمان و قطر را از اصلی ترین کشورهای متقاضی واردات دام از کرمانشاه اعلام کرد و افزود: چندسال پیش برای صادرات دام از استان ممنوعیت ایجاد و پس از مدتی این دستورالعمل لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جهادکشاورزی کرمانشاه:
 قاچاق دام، گوشت را گران کرده است

معاون جهادکشاورزی کرمانشاه:
 قاچاق دام، گوشت را گران کرده است