مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 01:412018-10-21سياسي

مدیر مسئول کیهان با 14 شکایت جدید دولت به دادگاه رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، صبح دیروز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره 14 شکایت جدید دولت، به دادگاه رفت.

- دولت هم اگر معلوم شود که نشر اکاذیب کرده است نیز باید مجازات شود.

آیا این انتظار از دستگاه قضایی، انتظار بی جایی است؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، صبح دیروز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان برای تفهیم اتهام درباره 14 شکایت جدید دولت، به دادگاه رفت.

بیشترین تعداد شکایت ها از سوی نهاد ریاست جمهوری علیه مدیر مسئول کیهان مطرح شده است و شورای عالی امنیت ملی، وزارت نفت، وزارت صنعت و معدن، وزارت کشور و وزارت علوم، سایر شاکیان شریعتمداری هستند.

طی چند ماه گذشته 18 فقره شکایت دیگر نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری علیه کیهان به دادگاه ارائه شده است و در حال حاضر فقط تعداد شکایات دولت از شریعتمداری بالغ بر 30 فقره است که در خصوص تعدادی از این شکایت ها تفهیم اتهام صورت گرفته و ادامه تفهیم اتهام درباره انبوه شکایت های دیگر ادامه دارد.

مدیر مسئول کیهان صبح دیروز با حضور در شعبه دوم بازپرسی به پرسش های بازپرس این شعبه در خصوص تعدادی از پرونده ها پاسخ داد و ادامه بازپرسی به جلسات بعد موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مسئول کیهان با 14 شکایت جدید دولت به دادگاه رفت

مدیر مسئول کیهان با 14 شکایت جدید دولت به دادگاه رفت