مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:052018-07-16بين الملل

دونالد تاسک به رهبران آمریکا، چین و روسیه: نظم جهانی را از بین نبرید!


یک مقام ارشد اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) از رهبران روسیه و آمریکا و چین خواست تا با هدف جلوگیری از وقوع جنگ های تجاری و جلوگیری از درگیری و هرج و مرج ها با اروپا همکاری کنند.

- دونالد تاسک به رهبران آمریکا، چین و روسیه: نظم جهانی را از بین نبرید! یک مقام ارشد اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) از رهبران روسیه و آمریکا و چین خواست تا با هدف جلوگیری از وقوع جنگ های تجاری و جلوگیری از درگیری و هرج و مرج ها با اروپا همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد تاسک، رییس شورای اروپایی ساعاتی پیش از نشست دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری آمریکا و روسیه در فنلاند در افتتاحیه نشست چین و اتحادیه اروپا در پکن سخنرانی کرد.

تاسک گفت: همگی ما از این حقیقت مطلعیم که معماری جهان پیش روی چشمانمان در حال تغییر است و این مسؤولیت مشترک بر دوش ماست تا این تغییر به سمت بهتر شدن باشد.

اخیرا رییس شورای اروپایی به شدت به انتقادهای مکرر ترامپ از متحدان اروپایی تاخت و از او خواست تا در زمان دیدار با رهبر کرملین به یاد داشته باشد که چه کسانی دوستان او هستند.

تاسک در پکن گفت، اروپا، چین، آمریکا و روسیه "وظیفه مشترکی" دارند تا نظم جهانی را ویران نکنند بلکه از طریق اصلاح قوانین تجاری بین المللی آن را ارتقا ببخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونالد تاسک به رهبران آمریکا، چین و روسیه: نظم جهانی را از بین نبرید!

دونالد تاسک به رهبران آمریکا، چین و روسیه: نظم جهانی را از بین نبرید!