مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 05:212018-04-23بين الملل

یادداشت/ عباس حاجی نجاری از جنگ اصلی غافل نشویم!


تشدید تحریم های اقتصادی به رغم برجام راهبرد دیگری است که آمریکایی ها هدف از آن را فلج کردن مردم ایران دانسته و از آن دامن زدن به آشوب های اجتماعی را دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " عباس حاجی نجاری در روزنامه جوان نوشت: در روز هایی که موضوع حمله امریکا به سوریه به بهانه به کارگیری سلاح های شیمیایی مطرح بود، یکی از بحث های جدی در کاخ سفید در کنار حمله به اهداف ارتش سوریه، حمله به مراکز استقراری ایران در این کشور و با هدف مهار نفوذ ایران در این منطقه بود، اما جنگ افروزان کاخ سفید به دلیل نگرانی از واکنش های ایران از این تصمیم عقب نشستند.

روزنامه وال استریت در این زمینه می نویسد:پیش از حمله موشکی و مشترک سه کشور انگلیس، امریکا و فرانسه به مواضعی در سوریه، ترامپ به تیم مشورتی اش پیشنهاد داده بود که حمله به پایگاه های روسیه و ایران در سوریه را نیز مدنظر قرار دهند اما جیمز ماتیس، وزیر دفاع امریکا این تصمیم را رد کرد و هشدار داد که خطرات چنین حمله ای بسیار هزینه بر بوده و می تواند سبب پاسخ های خطرناک و گسترده تر از سوی تهران و مسکو شود.

هشدار ماتیس به این دلیل است که نظامیان این کشور هم از قدرت ایران آگاهند و هم آن را به کرات درمنطقه تجربه کرده اند و به همین دلیل است که امریکایی ها و متحدان اروپایی شان با پیش بینی آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ عباس حاجی نجاری از جنگ اصلی غافل نشویم!

یادداشت/ عباس حاجی نجاری از جنگ اصلی غافل نشویم!