مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1397 ساعت 14:402018-04-12سياسي

بهره برداری از المان شهدای گمنام در پارک امام رضا(ع) شیراز


طی مراسمی با حضور مردم و جمعی از مسئولان شهرداری و سپاه ثارالله(ع) شیراز، یادمان شهدای گمنام در پارک امام رضا(ع) منطقه معالی آباد شیراز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار شیراز پنجشنبه 23 فروردین در مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام با اشاره به اینکه شهادت یک ایثار والا و گمنامی ارزشی والاتر است، گفت: شهدا و جانبازان نماد ایثار، سربلندی و سرافرازی این ملت هستند.

حیدر اسکندرپور خاطرنشان کرد: در سال های دفاع مقدس روزهایی بود که رزمندگان برای دفاع به اندازه کافی مهمات نداشتند و جوانان با همان امکانات محدود و با غیرت و از جان گذشتگی این مرز و بوم را حفظ کردند و این چنین ارزش ایثارگری شهدا و جانبازان برای همگان روشن می شود.

وی افزود: فرزندان سرفراز این ملت روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، برای اینکه ایران، جمهوری اسلامی و عزت مردم حفظ شود و آرزوی دشمن ناکام بماند.

اسکندرپور گفت: حضور مجموعه شهرداری و اعضای شورا در این جلسه یک پیام واحد دارد و آن این است که شهدا متعلق به کل ملت و میراث معنوی ایران بزرگ هستند و مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز جایگاه شهدا و خانواده هایشان را قدر می دانند و در راه عزت همیشگی آنها همراه و همدل خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از المان شهدای گمنام در پارک امام رضا(ع) شیراز

بهره برداری از المان شهدای گمنام در پارک امام رضا(ع) شیراز