مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 10:052018-03-05پزشكي

حجامت ابزار کمکی برای جلوگیری از آلرژی بهاره در برخی افراد و نه همه!


دستیار طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حجامت ابزار کمکی برای جلوگیری از آلرژی بهاره در برخی افراد است و همه نمی توانند از این نسخه تجویزی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزهای پایانی زمستان همیشه با انتظار بهار همراه است و اوایل هر بهار نیز هوای دلنشین بهاری زیبایی های این فصل را دو چندان می کند، اما همین آب و هوا و عطر و بوی متفاوت بهار برای بسیاری افراد دردسرساز می شود، افرادی که آلرژی های فصلی را تجربه می کنند، روزهای اوایل بهار و گاهی اواخر تابستان را با آبریزش بینی، خارش چشم، سرفه و عطسه سر می کنند.

*محرک های داخلی عامل اصلی آلرژی های بهاره سمیه ذاکری دستیار طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت وگو با ایسنا یادآور می شود: از نظر حکمای طب ایرانی طبیعت فصل بهار موجب به حرکت در آمدن مواد و اخلاطی است که در فصل زمستان راکد بودند.

وی افزود: طبیعت سرد زمستان موجب از جوشش افتادن مواد و اخلاط می شود اما همین که زمزمه نزدیک شدن بهار از راه می رسد حرارت لطیفی که در طبیعت این فصل گنجانده شده موجب انبساط و جوشش و به حرکت درآمدن مواد و اخلاط چهارگانه می شود.

ذاکری گفت: این حرکت و جوشش خود موجب بروز بیماری ها و شکایاتی است که اختصاص به این فصل دارد، آلرژی، خون دماغ، آبریزش بینی، عطسه های مکرر، کهیر و خارش های پوستی، دمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجامت ابزار کمکی برای جلوگیری از آلرژی بهاره در برخی افراد و نه همه!

حجامت ابزار کمکی برای جلوگیری از آلرژی بهاره در برخی افراد و نه همه!