مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1396 ساعت 03:402018-03-02اقتصادي

اشتغال زایی برای 5 میلیون نفر به سبک سلبریتی ها!


«5 میلیون دانشجو و فارغ التحصیل به همراه ایرانیان مقیم خارج مثل «سلبریتی های مجازی» برای گردشگری ایران تبلیغ می کنند.

قرار نیست آن ها در ایران توری اجرا کنند یا خدمتی را بفروشند، - 5 میلیون دانشجو و فارغ التحصیل به همراه ایرانیان مقیم خارج مثل سلبریتی های مجازی برای گردشگری ایران تبلیغ می کنند.

قرار نیست آن ها در ایران توری اجرا کنند یا خدمتی را بفروشند، کار آن ها فقط بازاریابی و تبلیغات است و در ازای هر گردشگری که جذب کنند، دستمزد می گیرند.

این توضیح محمد محب خدایی ـ معاون گرشگری کشور ـ درباره طرح توراپراتورهای مجازی است که ابهام هایی را نسبت به نحوه ی اجرای آن و انتقادهایی را در مورد فعالیت موازی آن ها با توراپراتورهای اصلی گردشگری به همراه داشته است.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که قصد کرده راه اندازی کرده و از 16 دی ماه متقاضیانی که قصد فعالیت به عنوان تور اپراتور مجازی را دارند فراخوانده است.

جامعه هدف این طرح ایرانیان مقیم خارج، دانشجویان و فارغ التحصیلان در هر رشته تحصیلی هستند، جمعیتی هم که تا کنون داوطب شده اند، به بیشتر از یک هزار نفر رسیده اند.

معاون گردشگری منکر هر گونه مداخله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جریان فعالیت های بخش خصوصی و فعالیتی موازی در جذب گردشگر است و تاکید می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 5 میلیون نفر به سبک سلبریتی ها!

اشتغال زایی برای 5 میلیون نفر به سبک سلبریتی ها!