مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1396 ساعت 15:162018-02-01سياسي

نیازمند رجعت به زندگی و منش امام (ره) هستیم


نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: زندگی امام راحل تاثیر خود را بر مردم گذاشت و در حال حاضر نیز نیازمند رجعت به زندگی و منش ایشان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به ساده زیستی و خوی مردمی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) اهل زرق و برق نبود و در کمال سادگی زندگی می کرد و از بیت المال برای امور شخصی استفاده نمی کرد، این نوع زندگی ایشان تأثیر خود را بر مردم گذاشت و در حال حاضر نیز نیازمند رجعت به زندگی و منش امام راحل هستیم.

وی با اشاره به جلسه شورای اداری استان مرکزی که صبح امروز در شهر خمین برگزار شد، افزود: به عنوان مثال در جلسات کاری بین استانی فرمانداران و مدیران استان می توانند با مینی بوس و به صورت متمرکز به جلسات اعزام شوند و از تعدد سفر خودروهای دولتی و هدررفت سرمایه های بیت المال جلوگیری کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان کرد: هزینه های جاری کشور بسیار زیاد است و این به خاطر ریخت و پاش های زائدی است که اتفاق می افتد، اگر هزینه های سازمانی و هزینه های زائد کم شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند رجعت به زندگی و منش امام (ره) هستیم

نیازمند رجعت به زندگی و منش امام (ره) هستیم