مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 11:302018-01-13ورزشي

میرزاپور پهلوان شد، صادق زاده بازوبند را برد!


نحوه پیروزی جابر صادق زاده مقابل احمد میرزاپور در فینال رقابت های سنگین وزن کشتی پهلوانی و کسب بازوبند پهلوانی ایران برای چهارمین مرتبه، نشان داد پهلوانان این دوره و زمانه نیز تفاوت های زیادی با بزرگانی همچون پوریای ولی و تختی پیدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حساس ترین و مهیج ترین مبارزه رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور که روز پنج شنبه در شهر مشهد و با حضور گسترده مردم کشتی دوست برگزار شد، جابر صادق زاده کشتی گیر مازندرانی برابر احمر میرزاپور از خراسان رضوی به روی تشک رفت و در حالیکه 3 بر صفر عقب بود در حرکتی که خصایص پهلوانی در آن دیده نمی شد، برابر احمد میرزاپور با ضربه فنی به برتری رسید و برای چهارمین مرتبه صاحب بازوبند پهلوانی شد.

میرزاپور که در مرحله مقدماتی از سد کشتی گیران خوبی همچون پرویز هادی گذشته بود و با آمادگی کامل به دنبال کسب دومین بازوبند پهلوانی ایران بود، در دیدار فینال برابر صادق زاده به روی تشک رفت و در حالیکه 3 بر صفر از حریف خود پیش بود، به یکباره داور با نواختن سوت مبارزه را قطع تا به صادق زاده برای ضربه زدن های مکرر بر سر و صورت میرزاپور هشدار دهد.

طبق قانون و عرف کشتی زمانیکه داور مبارزه را قطع می کند، پس از اعلام نظر خود، کشتی گیران را به وسط تشک هدایت می کند و سپس با اطمینان از آمادگی و تمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزاپور پهلوان شد، صادق زاده بازوبند را برد!

میرزاپور پهلوان شد، صادق زاده بازوبند را برد!