مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 15:252018-01-07سياسي

65 شغل برای سه نفر!


«شاید گردش این نخبگان شرایط بهتری را برای طبقه کارگر نیز فراهم کند.

باید دید آیا بخش های نظارتی می توانند این پیرمردها را از ادامه فعالیت های دامنه دار آنها منع کنند یا باید امیدوار باشیم برگه های استعفا از سوی این افراد، - شاید گردش این نخبگان شرایط بهتری را برای طبقه کارگر نیز فراهم کند.

باید دید آیا بخش های نظارتی می توانند این پیرمردها را از ادامه فعالیت های دامنه دار آنها منع کنند یا باید امیدوار باشیم برگه های استعفا از سوی این افراد، روزگاری نزدیک امضا شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آفتاب یزد نوشت: معادله ای مجهول به نام شغل، تمام صفحات نیازمندی ها و فضای مجازی را باید گشت تا شاید خبری باشد! کلیدواژه بیکاری دهان به دهان می چرخد حالا اما بیکاری، قشر تحصیل کرده را هدف قرار گرفته است.

حدود دو هفته پیش غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حدود سه میلیون و 200 هزار بیکار در جامعه فعال و همین مقدار بیکار تحصیل کرده در جامعه غیر فعال داریم که بنا بر آمار رسمی دولت، جمعیت حدود 5 تا 6 میلیون نفر در جامعه، فارغ التحصیلان بیکار داریم.

پیش از این در آبان 96 نیز معاون پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در ایران بیشتر از کشور چین دانشگاه تاسیس شده است همچنین 5 میلیون دانشجو در کشور ما تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 شغل برای سه نفر!

65 شغل برای سه نفر!