مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 10:402017-12-07فناوري

کشف جاسوس افزار در تاریخچه چت های تلگرام!


" جاسوس افزار Tizi به روت دستگاه دسترسی می یابد و سراغ تصاویر شخصی کاربر، تاریخچه تماس و چت ها در اپلیکیشن هایی مانند فیس بوک، واتس اپ و حتی سرویس پیام رسان رمزگذاری شده تلگرام خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاسوس افزار جدیدی اخیرا کشف شده که به تاریخچه چت های تلگرام دسترسی می کند؛ جاسوس افزار Tizi به روت دستگاه دسترسی می یابد و سراغ تصاویر شخصی کاربر، تاریخچه تماس و چت ها در اپلیکیشن هایی مانند فیسبوک، واتس اپ و حتی سرویس پیام رسان رمزگذاری شده تلگرام می رود.

با معرفی اندروید 8 اوریو، گوگل Play Protect را هم راه اندازی کرد؛ برنامه ای جدید که هر از چندگاهی به بررسی نرم افزارهای موبایل شما و اپلیکیشن های داخل پلی استور می پردازد و به دنبال بدافزارهای شیطانی می گردد.

اخیراً گوگل مجموعه ای از جاسوس افزارها را یافته که واقعاً ترسناک به نظر می رسند.

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیت رخدادهای رایانه ای (ماهر) این اپلیکیشن ها را حاملی در پشت Tizi معرفی می کند؛ بدافزاری که از سال 2015 مورد استفاده قرار گرفته است.

از طریق آسیب پذیری های سیستم عامل اندروید، Tizi به روت دستگاه دسترسی می یابد و به سراغ تصاویر شخصی کاربر، تاریخچه تماس ها و تاریخچه چت ها در اپلیکیشن های محبوبی مانند فیس بوک، واتس اپ، وایبر و حتی سرویس پیام رسان رمزگذاری شده تلگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جاسوس افزار در تاریخچه چت های تلگرام!

کشف جاسوس افزار در تاریخچه چت های تلگرام!