مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 ساعت 12:512017-08-24بين الملل

روزنامه لبنانی: یونیفل، گارد مرزی اسراییل نخواهد شد


کشورهای اروپایی عضو شورای امنیت در مقابل فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادند و اعلام کردند با تغییر مأموریت نیروهای یونیفل در مرز لبنان مخالفند و سربازان خود را به گارد مرزی [اسراییل] تبدیل نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، آمریکا نتوانست نمایندگان کشورهای عضو شورای همکاری را در خصوص تغییر و تعدیل ماموریت نیروهای یونیفل قانع کند؛ نیروهایی که بزودی مامویت آنها برای 6 ماه دیگر تمدید می شود.

فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی که امنیت سربازانشان در قالب یونیفل برایشان اهمیت دارد نمی خواهند طبق خواست اسراییل، یونیفل به گارد مرزی تبدیل شود.

طی ماه های گذشته اسراییل تلاش می کرد هر تحرکی در مرزهای لبنان را طوری جلوه دهد که گویی فعالیتی خطرناک از جانب مقاومت و نقض قطعنامه بین المللی 1701 [قطعنامه پایان جنگ 33 روزه] است؛ این در حالیست که خود تل آویو روزانه دهها بار حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان را نقض می کند و با کار گذاشتن برج های مراقبت و دوربین در طول نوار مرزی با فلسطین اشغالی، به جاسوسی می پردازد.

حدود دو ماه قبل اسراییلی ها برای نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، یک بازدید از مرزهای شمالی (فلسطین اشغالی) با همراهی افسران اسراییلی ترتیب دادند تا ادعای فعالیت زیاد مقاومت در مرزها و تهدیدات امنیتی علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه لبنانی: یونیفل، گارد مرزی اسراییل نخواهد شد

روزنامه لبنانی: یونیفل، گارد مرزی اسراییل نخواهد شد