مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1396 ساعت 12:512017-08-19سياسي

ادیانی در موافقت با وزیر ارشاد: صالحی را برای تصدی وزارت ارشاد صالح می دانم


من ادله محکم و قابل اتکایی بر نفی صلاحیت آقای صالحی برای تصدی وزارت ارشاد ندیدم و از سوی دیگر با توجه به سوابق علمی و اجرایی وی را صالح برای تصدی این وزارتخانه می دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی "، سید علی ادیانی در جلسه علنی امروز مجلس (28 مرداد 96) در موافقت با وزیر پیشنهادی ارشاد گفت: من ادله محکم و قابل اتکایی بر نفس صلاحیت آقای صالحی برای تصدی وزارت ارشاد ندیدم.

دوستان محبت کردند کارنامه وزرای سابق را نقد کردند در حالی در چهارچوب ماده 206 باید برنامه را تحلیل می کردند نه کارنامه را.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک وزارتخانه خطیر و در عین حال پر مخاطره است و یک وزارتخانه 100 درصد حاکمیتی است.

درست است که وزیر جزیی از اجزای هیأت وزیران است اما رویکردها، مجموعه برنامه ها و راهبردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکرد حاکمیتی دارد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آدمی باید در ظرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگنجد که ابعاد حاکمیتی، اعتماد عمومی داشته باشد و از این جهت به اعتقاد من جناب آقای صالحی این ظرفیت را دارد.

ادیانی خاطرنشان کرد: زاویه نگاه وزیر، مبانی فکری، راهبردهای او باید در چهارچوب مبانی اسلام و اندیشه اسلامی و انسانی باشد و قطعاً نباید مبانی فکری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیانی در موافقت با وزیر ارشاد: صالحی را برای تصدی وزارت ارشاد صالح می دانم

ادیانی در موافقت با وزیر ارشاد: صالحی را برای تصدی وزارت ارشاد صالح می دانم