مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 ساعت 15:512017-05-03سياسي

اشتغال، موانع و راهکارهای آن در برنامه غیر محرمانه


مستند مناظره غیر محرمانه 14 و 15 اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی به موضوع مهم اشتغال، موانع و راهکارهای آن پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس"، مستند مناظره غیرمحرمانه در این قسمت از برنامه خود با توجه به اینکه سال هاست اشتغال به عنوان یکی از دغدغه های اقتصادی مهم کشور مطرح می شود، نگاهی جامع به بررسی موانع اشتغال و راهکارهای اشتغالزایی خواهد داشت.

در مستند گزارش غیر محرمانه که پنج شنبه 14 اردیبهشت به روی آنتن خواهد رفت، غلامرضا کاتب؛ نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون اشتغال مجلس، درباره بخش هایی از موانع ایجاد شغل صحبت کرده و علیرضا محجوب؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر راهکارهای اشتغالزایی را بررسی می کنند.

همچنین اسدی؛ مدیر یکی از شرکت های خصوصی کشور از دغدغه بخش خصوصی در این خصوص و سمیه باقربیگی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، از مشکلات متعدد فضای اشتغالزایی در عرصه صنایع نوین صحبت کردند.

در برنامه مناظره غیر محرمانه که جمعه 15 اردیبهشت ماه ساعت 21 از شبکه دو با حضور مدعوین و مهمانان اصلی به روی آنتن می رود، اصغر نورا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال، موانع و راهکارهای آن در برنامه غیر محرمانه

اشتغال، موانع و راهکارهای آن در برنامه غیر محرمانه