مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:562017-01-16فرهنگي

اکران مردمی جنجال در عروسی با حضور بازیگران در پردیس ملت


بازیگران و عوامل فیلم جنجال در عروسی به کارگردانی سیدرضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی سه شنبه به پردیس ملت می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم جنجال در عروسی با حضور میرطاهر مظلومی، مرتضی ضرابی، نعیمه نظام دوست بازیگران فیلم بهمراه دیگر عوامل ساعت 18 به نمایش درمی آید و سازندگان آثار با مخاطبین فیلم در پردیس سینمایی ملت به دیدن فیلم می نشینند.

جنجال در عروسی محصول مشترک ایران و فرانسه است و تا کنون در جشنواره های متعدد بین المللی توانسته جوایزی را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند .

بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند ، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

بازیگران این فیلم سه بعدی عبارتند از: بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده ، سعید خبیری و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا رویین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادیی، علی کاظمی انتهای پیام/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مردمی جنجال در عروسی با حضور بازیگران در پردیس ملت

اکران مردمی جنجال در عروسی با حضور بازیگران در پردیس ملت