مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1395 ساعت 10:412016-09-13بين الملل

ایزوستیا: عراق امیدوار به کمک مسکو برای آزادسازی موصل است


یک روزنامه روسی اعلام کرد بغداد امیدوار است روسیه برای آزادسازی موصل نیز مانند دیگر مناطق عراق کمک کند؛ این روزنامه افزود آمریکا بر اساس منافع سیاسی در تلاش است عملیات مذکور را به جلو بیندازد.

- در خلال آماده سازی و اجرای عملیات مبارزه با تروریست ها، نیروهای ما اطلاعات ضروری را از مرکز اطلاعاتی در بغداد که نمایندگانی از عراق، روسیه و ایران در آن حضور دارند، دریافت می کردند و این اطلاعات در اجرای عملیات ضد داعش بسیار کمک کرد و امیدواریم این همکاری در آزادسازی موصل نیز ادامه پیدا کند.

منبع مذکور در ادامه از آغاز زودهنگام این عملیات در مرحله آینده ابراز نارضایتی کرد و گفت نیروها مجبور خواهند شد شهری را که تعداد شهروندان آن حدود 1.

5 میلیون نفر هستند، پاکسازی کنند؛ شهروندانی که تروریست ها از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند به همین دلیل باید طرحی برای ریخته شود که تا حد امکان از میزان غیرنظامیان قربانی بکاهد و این موضوع زمان زیادی می طلبد با وجود اینکه بغداد امیدوار است موصل تا پایان سال جاری آزاد شود.

پیشتر روزنامه وال استریت ژرنال به نقل از استفان تاونسند فرمانده نیروهای ویژه آمریکا عراق و سوریه اعلام کرد: ما برای درگیری های طولانی و سخت در موصل آماده می شویم و منظور ما مشخصا محاصره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوستیا: عراق امیدوار به کمک مسکو برای آزادسازی موصل است

ایزوستیا: عراق امیدوار به کمک مسکو برای آزادسازی موصل است