مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1395 ساعت 10:212016-08-04اقتصادي

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه: ارزش معاملات بورس در کرمانشاه 3 درصد کاهش یافت


مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه از کاهش 3 درصدی ارزش معاملات این هفته بورس کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، زهرا دفتری پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد آمار معاملات هفتگی تالار منطقه ای کرمانشاه، اظهار کرد: ارزش معاملات این هفته تالار منطقه ای کرمانشاه با کاهش 3 درصدی همراه بود.

وی از معامله تعداد 47 هزار و 461 سهم و حق تقدم به ارزش 93 میلیارد و 349 میلیون ریال در تالار بورس منطقه ای کرمانشاه در این هفته خبر داد.

دفتری ادامه داد: در پایان معاملات این هفته شرکت های سایپا، زامیاد، معدنی و صنعتی گلگهر و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه تصریح کرد: شرکت های سرمایه گذاری خوارزمی، صنعتی دریای ایران، پالایش نفت بندرعباس، فرآورده های نسوزآذر و ایران خودرو نیز در معاملات این هفته بیشترین تقاضای فروش را داشتند.

به گفته این مسئول، شرکت های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری خوارزمی و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را در معاملات این هفته تالار منطقه ای کرمانشاه به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد 24 کد معاملاتی جدید در معاملات این هفته تالار منطقه ای کرمانشاه ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه: ارزش معاملات بورس در کرمانشاه 3 درصد کاهش یافت

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه: ارزش معاملات بورس در کرمانشاه 3 درصد کاهش یافت