مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1395 ساعت 18:402016-05-20سياسي

مراسم در گذشت آیت الله طاهری شیرازی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)


مراسم هفتمین روز در گذشت آیت الله سید نور الدین شیرازی امروز در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین فاضل کدکنی از علمای حوزه علمیه مشهد در این مراسم گفت: مرحوم آیت الله سید نور الدین طاهری شیرازی در کسب علم و دانش و تدریس در حوزه های علمیه فعالیت چشمگیری داشت.

وی افزود: آن مرحوم یکی از عالمان طراز اول در علوم حوزوی به شمار می رفت و تعداد زیادی از مجتهدین و علمای عصر حاضر از محضر وی کسب دانش کردند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل کدکنی گفت: از این عالم فرزانه بیش از 20 اثر علمی و مذهبی در زمینه های مختلف به جا مانده که باچاپ و نشر آن در حوزه های علمیه یکی از متون علمی معتبر برای طلاب حوزه های علمیه فراهم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محی الدین طاهری برادر مرحوم ایت الله شیرازی نیز گفت: آن مرحوم سال 1302 در شیراز چشم به جهان گشود و بعد از پایان دروس ابتدایی و دبیرستان به حوزه علمیه باباخانی شیراز رفت و سپس به قم مشرف شد و در محضر علمای بنامی چون مرحوم آیت الله مرعشی نجفی، آیت الله محقق داماد، آیت الله بروجردی و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه کسب فیض کرد.

وی افزود: مرحوم آیت الله شیرازی به دعوت آیت الله بروجردی برای جلوگیری از نفوذ بهاییان در یکی از محلات تهران، از قم به تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم در گذشت آیت الله طاهری شیرازی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)

مراسم در گذشت آیت الله طاهری شیرازی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)