مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1395 ساعت 14:212016-04-12سياسي

کینه های روشنفکران پس از مرگ هم سلحشور را رها نمی کند!


برای سنجش بازخورد مخاطبان به آثار سلحشور این سردبیر ناآگاه فقط کافی بود چرخی بزند در سایت دانلود محصولات سینمایی و تلویزیونی در کشورهای مسلمان منطقه از عراق گرفته تا اردن و لبنان تا دریابد این سریال چقدر مخاطب داشته است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " به نقل از نسیم آنلاین، اگر بنا باشد به بررسی ریشه های برخی رفتار و گفتارهای سیاسی بازان دست زنیم بیش از هر چیز به سه عنصر می رسیم؛ یکی عدم آگاهی درباره مسأله مورد بحث، دوم کینه هایی برآمده از شکستهای سیاسی که باعث می شود هر رفتار مخالف را به دشمنی تعبیر کنی و سوم آبشخور اقتصادی.

در کارزارهای انتخاباتی فراوان آدمهایی را دیده ایم که به دلیل عنصر سوم یعنی آبشخور مالی که از آن تغذیه می شوند به تبلیغ جریانی می پردازند که خود نیز کمترین اعتقادی بدان ندارند.

البته که این آدمها این قابلیت را هم دارند که با وزیدن یک نسیم مخالف و دریافت پیشنهاد مادی بهتر خیلی سریع چرخش نشان داده و به سمت اردوگاه رقیب بروند.

خودشان این را روشی برای کاسبی و دخل و خرج زندگی می دانند و احتمالا اگر درباره ریشه غیراخلاقی افعال اندرزشان دهی فقط لبخندی می زنند و خیلی که فیلسوف باشند(!) این طور می گویند که چون همگان در حال سوءاستفاده هستند پس آنها نیز به روش خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه های روشنفکران پس از مرگ هم سلحشور را رها نمی کند!

کینه های روشنفکران پس از مرگ هم سلحشور را رها نمی کند!