مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1395 ساعت 13:312016-03-20فرهنگي

نقدی بر فیلم استیو جابز، آخرین ساخته دنی بویل ذهن نا زیبا از یک گاو خشمگین


در استیو جابز با یک فیلم متوسط روبرو هستیم که نه همچون فیلم ذهن زیبا، شخصیت را به درستی لمس می کنیم و نه همچون فیلم گاو خشمگین در فراز و فرودهای شخصیت با او همراه می شویم و مشکلات روانی اش را درک می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم استیو جابز (Steve Jobs) ساخته 2015 توسط دنی بویل (Danny Boyle) است که پیش از این به خاطر آثاری همچون میلیونر زاغه نشین و 127 ساعت جوایز متعددی از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم اسکار را دریافت کرده بود.

همچنین نویسنده اثر آرون سورکین (Aaron Sorkin) است که پیش از این به خاطر نوشتن فیلمنامه بیوگرافیِ یکی دیگر از قهرمانان معاصر عرصه تکنولوژی امریکا، یعنی مارک زاکربرگ ، در همکاری با دیوید فینچر اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای فیلم شبکه اجتماعی (Social Network 2010) از آن خود کرده بود.

فیلم استیو جابز در اسکار 2016، در دو بخش بهترین بازیگر اصلی مرد و بهترین بازیگر مکمل زن نامزد دریافت بهترین اسکار شده بود.

این فیلم به صورت اپیزودیک سه برش از زندگی استیو جابز را نشان میدهد: قبل از رونمایی از سه محصول مکینتاش، مکعب مشکی و آی مک در سال های مختلف.

هر سه برش، درست دقایقی قبل از مراسم رونمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر فیلم استیو جابز، آخرین ساخته دنی بویل ذهن نا زیبا از یک گاو خشمگین

نقدی بر فیلم استیو جابز، آخرین ساخته دنی بویل ذهن نا زیبا از یک گاو خشمگین