مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 06:362015-11-03سياسي

اگر کسی به جز هاشمی رفسنجانی این گاف را داده بود!


بیایید با هم فکر کنیم یکی از منتقدان برجام، یا یکی از اصولگرایان یا یکی از رسانه های منتقد دولت درباره اینکه «زمانی به این فکر می کردیم که کشور باید عوامل بازدارنده هسته ای داشته باشد» صحبت می کرد.

- بیایید با هم فکر کنیم یکی از منتقدان برجام، یا یکی از اصولگرایان یا یکی از رسانه های منتقد دولت درباره اینکه زمانی به این فکر می کردیم که کشور باید عوامل بازدارنده هسته ای داشته باشد صحبت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، بیایید با هم فکر کنیم یکی از منتقدان برجام، یا یکی از اصولگرایان یا یکی از رسانه های منتقد دولت درباره اینکه زمانی به این فکر می کردیم که کشور باید عوامل بازدارنده هسته ای داشته باشد صحبت می کرد.

در این هنگام از سوی دولت با چه واکنشی مواجه می شد؟ رسانه های دولتی چه واکنشی نشان می دادند؟بگذارید اولین پاسخ را به نقل از پدرخوانده دولت یازدهم بیاوریم که ماه ها تلاش کرد نقدهای مستدل منتقدان توافق بد را تخطئه کند.

هاشمی رفسنجانی اسفندماه سال گذشته در همایش الگوی توسعه پایدار گفت: در مهم ترین پروژه دولت که تیم مذاکره کننده است و مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می آورند و با نتانیاهو همنوا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کسی به جز هاشمی رفسنجانی این گاف را داده بود!

اگر کسی به جز هاشمی رفسنجانی این گاف را داده بود!