مطالب مرتبط:
همکاری محیط زیست با فدراسیون تیراندازی برای حفاظت از حیات وحش
رویکرد انتخاب رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت جدید
استاندار زنجان: همه باید برای اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست تلاش کنند
کار در حوزه محیط زیست تلاش برای حیات است
تصویب برنامه بهره وری سازمان محیط زیست برای اولین بار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 15:402024-06-11اجتماعي

همکاری فدراسیون تیراندازی با سازمان محیط زیست برای حفاظت از حیات وحش


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش و مشارکت جوامع محلی در حفظ محیط زیست و گونه های جانوری تصریح کرد: آموزش، پایه و اساس حفاظت از محیط زیست است و باید مبتنی بر پژوهش های میدانی باشد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش و مشارکت جوامع محلی در حفظ محیط زیست و گونه های جانوری تصریح کرد: آموزش، پایه و اساس حفاظت از محیط زیست است و باید مبتنی بر پژوهش های میدانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه میان سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون تیراندازی کشور به منظور کمک به احیای گونه های در خطر انقراض و حفاظت از زیستگاه های طبیعی اظهارکرد: یکی از اهداف این تفاهمنامه در خصوص ساماندهی شکارچیان است که با مکان یابی 100 نقطه درکشور، شکارچیان به شکار، آموزش و تخلیه انرژی و هیجان می پردازند که طرح مطلوبی به شمار می رود و امید است به مرحله عملیاتی برسد.

وی اضافه کرد: در راستای این تفاهمنامه می توان شکارچیان را از کمینگاه های خود در طبیعت بیرون کشید تا بتوانند هیجان خود را در مکان هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده تخلیه کنند.

سلاجقه به پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی اشاره کرد و گفت: هم ما و هم دنیا در زمینه تولد یوز در اسارت تجربه چندانی نداشتیم اما با تمام اینها


برچسب ها: محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - زیست - حفاظت - فدراسیون تیراندازی
آخرین اخبار سرویس:

همکاری فدراسیون تیراندازی با سازمان محیط زیست برای حفاظت از حیات وحش

همکاری فدراسیون تیراندازی با سازمان محیط زیست برای حفاظت از حیات وحش