مطالب مرتبط:
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کردستان از حوزه علمیه همدان
توسعه حوزه ICT راه نجات عقب ماندگی های اقتصادی کردستان
اجرای 21 پروژه زیرساختی و توسعه ای در حوزه لجستیک ایران خودرو در سال1403
باز اندیشی در حوزه های اجتماعی برای افزایش تعلق و تعهد جوانان ضروری است
موشن گرافیک| یادی از باغبان نهال نوپای حوزه علمیه قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-04-24فناوري

زیرشاخص مهارت، مهمترین دلیل پایین بودن رتبه کردستان در حوزه آی سی تی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، زیر شاخص مهارت را یکی از گزینه های مهم در پایین آمدن رتبه استان در حوزه آی سی تی ذکر کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، زیر شاخص مهارت را یکی از گزینه های مهم در پایین آمدن رتبه استان در حوزه آی سی تی ذکر کرد.

حیدری، امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت در دیدار معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالان حوزه آی سی تی استان کردستان اظهار کرد: کردستان به نسبت زیرساخت های کشور در حوزه فناوری و اطلاعات رتبه 14 کشور را دارد و در شاخص توسعه فاوا نیز رتبه 25 کشور را دارد.

وی افزود: شاخص پهنای باند ورودی در استان 570 گیگابایت بر ثانیه بوده و میزان مصرف دیتا در کردستان 210 گیگابایت بر ثانیه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، زیر شاخص مهارت را یکی از گزینه های مهم در پایین آمدن رتبه استان در حوزه آی سی تی ذکر کرد و افزود: استان کردستان در زیرشاخص مهارت رتبه 28 و در زیر شاخص استفاده هم رتبه 29 کشور را دارد، که در این زمینه امسال ارتقا سطح مهارت دیجیتال در کشور و در استان کردستان در راستای رفع این کمبود اجرا می شود.

وی، با بیان اینکه هزار و 260 شرکت فعال و 113 استارتاپ فعال، در کردستان در حوزه آی سی تی وجود دارد، اعلام کرد که 56 مورد شرکت فعال عضو نظام صن


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - کردستان - فناوری اطلاعات - استان کردستان - مدیرکل ارتباطات - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

زیرشاخص مهارت، مهمترین دلیل پایین بودن رتبه کردستان در حوزه آی سی تی

زیرشاخص مهارت، مهمترین دلیل پایین بودن رتبه کردستان در حوزه آی سی تی