مطالب مرتبط:
سیگنال مثبت بازار کار به بورس آمریکا
پیش بینی بورس در روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403؛ نحسی تاریخی بازار سرمایه چقدر تداوم دارد؟!
تاریکی پیش از سپیده دم؛چشم انداز مرحله بعدی جبهه جنگ در اوکراین
بازنگری مأموریت، چشم انداز و ارزش های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائه خدمات بیمه ای به هنگام با حفظ کیفیت مهم ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
تاکید شورای شهر بجنورد بر اصلاح سند چشم انداز 20 ساله شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 13:002024-05-07اقتصادي

دلایل کاهشی شدن بورس/ چشم انداز بازار سرمایه مثبت است


یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به برخی از دلایل ریزش شاخص کل بورس در روزهای اخیر گفت: به طور کلی چشم انداز بازار سرمایه مثبت است و بورس توانایی بازدهی مطلوب دارد.

- یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به برخی از دلایل ریزش شاخص کل بورس در روزهای اخیر گفت: به طور کلی چشم انداز بازار سرمایه مثبت است و بورس توانایی بازدهی مطلوب دارد.

نیما میرزایی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به دلایل و عوامل کلی ریزش شاخص کل در بازار بورس طی هفته گذشته گفت: در مجموع شرایط بازار سرمایه یک شرایط مطلوب و قابل قبول است.

بازار سرمایه در ابعاد کلی مانند وضعیت تولید شرکت های بورسی، بازار فروش و نرخ های جهانی، شرایط قابل قبولی را ارائه می دهد.

با این حال عمده ترین مشکل فعلی بازار سرمایه به برخی سیاست های پولی بازمی گردد که اثر خود را بر بازار سرمایه ویژه بورس کشور بر جای گذاشته است.

تاثیر نرخ بهره بانکی وی افزود: موضوع افزایش نرخ بهره بانکی به نزدیک 30 درصد که بالاترین میزان و نرخ بهره به صورت رسمی در طی دهه های گذشته بوده، به نحوی باعث رکود کوتاه مدت در بازار سرمایه و کاهش جذابیت آن برای سرمایه گذاران شده است.

این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار کرد: عرضه 35 همت (هزار میلیارد تومان) اوراق که در چند وقت اخیر منتشر شد باعث شد که بخش عمده ای از سرمایه از بازا


برچسب ها: بازار سرمایه - بازار - سرمایه - بورس - چشم انداز - شاخص کل بورس - روزهای اخیر
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کاهشی شدن بورس/ چشم انداز بازار سرمایه مثبت است

دلایل کاهشی شدن بورس/ چشم انداز بازار سرمایه مثبت است