مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:352024-01-15سياسي

باهنر درباره انتخابات: طبق نظر سنجی میزان مشارکت در کشور 35 و تهران 17 درصد است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آخرین نظر سنجی مشارکت در انتخابات گفت: طبق آخرین نظر سنجی میزان مشارکت در کشور در حد 35 درصد و در شهر تهران 17درصد است که امیدواریم افزایش یابد.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آخرین نظر سنجی مشارکت در انتخابات گفت: طبق آخرین نظر سنجی میزان مشارکت در کشور در حد 35 درصد و در شهر تهران 17درصد است که امیدواریم افزایش یابد.

ما باید مردم را تشویق کنیم تا پای صندوق های رأی حاضر شوند و موانع حضور مردم در انتخابات هم باید بررسی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر کس می خواهد تحول در کشور ایجاد شود باید پای صندوق رأی حاضر شود و رسیدن به قدرت و مرکز تصمیم گیری صرفا از طریق صندوق رأی امکان پذیر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نشست مشارکت شهروندان در انتخابات و چالش های آن امروز(دوشنبه) با حضور محمدرضا باهنر ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صادق زیبا کلام ، استاد دانشگاه تهران، شهاب الدین طباطبایی ، دبیر کل حزب ندای ایرانیان و علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد.

  محمدرضا باهنر در ابتدای این نشست با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در مورد مشارکت پرشور مردم در انتخابات، گفت: رهبر انقلاب امسال خیلی زود مسأله انتخابات را با چهار مقوله مشارکت،ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر درباره انتخابات: طبق نظر سنجی میزان مشارکت در کشور 35 و تهران 17 درصد است

باهنر درباره انتخابات: طبق نظر سنجی میزان مشارکت در کشور 35 و تهران 17 درصد است