مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-17سياسي

ارسال هدایای مقام معظم رهبری برای چهار قلوهای یاسوجی


هدایای لبخند مهربانی مقام معظم رهبری به چهار قلوهای یاسوجی با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، - فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی تقدیم پدر و مادر این چهار قلو شدند.

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: قدرت سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی هر جامعه ای بستگی به نیروی انسانی آن دارد و می طلبد موضوع فرزندآوری به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: جمعیت باید افزایش یابد و البته این خانواده ها که اقدام به فرزندآوری می کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند.

همچنین شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: امروز در منزل زوجی جوان که صاحب چهارقلو شده بودند حضور یافتیم و این چهار قلوها سه پسر و یک دختر هستند.

وی افزود: هدیه ای را که بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تدارک دیده بود اهدا شد البته هدف از این سرکشی تکریم خانواده به پاس حریم و حرمت خانواده بود.

مهدوی مطلق اظهار کرد: خانواده و فرزندآوری مرکز و منشأ هویت و قدرت و شناسنامه یک جامعه محسوب می شود و جامعه ای که دارای خانواده است پایدار خواهد بود و هیچگاه متزلزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال هدایای مقام معظم رهبری برای چهار قلوهای یاسوجی

ارسال هدایای مقام معظم رهبری برای چهار قلوهای یاسوجی