مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-31بين الملل

روسیه: 20 عملیات تهاجمی اوکراین را دفع کردیم


وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به کشته شدن بیش از 675 از نظامیان اوکراینی در جریان عملیات های بیست وچهار ساعت گذشته، از دفع حداقل 20 عملیات تهاجمی ارتش کی یف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) آمار جدیدی از تلفات و خسارات ارتش اوکراین در جریان درگیری با نیروهای این کشور، طی بیست و چهار ساعت گذشته ارائه کرد.

  این وزارتخانه در بیانیه ای گفت که حداقل 20 عملیات تهاجمی نظامیان اوکراینی به مواضع نیروهای روسیه در محورهای جنوب دونتسک، کوبیانسک، زاپروژیا، کراسنی لیمان و خِرسون طی یک روز گذشته دفع شدند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت دفاع روسیه در ادامه توضیح داد که در جریان مقابله نیروهای روس با حملات ارتش کی یف در محورهای مذکور، بیش از 675 نظامی اوکراینی کشته و حجم زیادی از تجهیزات جنگی آنها نابود شد.

در این بیانیه آمده است که 32 هواپیمای بدون سرنشین، 8 نفربر و خودروی زرهی، 40 خودروی نظامی، 2 دستگاه توپخانه خودکششی هوویتزر کراب ، 1 دستگاه موشک اندازه چندگانه، 10 دستگاه توپخانه هوویتزر دی-20 و دی-30، 1 دستگاه توپخانه هوویتز اِم777 و یک سامانه پدافند موشکی اس-200 طی این حملات روز گذشته از بین رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: 20 عملیات تهاجمی اوکراین را دفع کردیم

روسیه: 20 عملیات تهاجمی اوکراین را دفع کردیم