مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-11اقتصادي

تعطیلی پتانسیل تولید 66 هزار تن خوراک دام و طیور در استان ایلام


کارخانه ای با تولید سالانه 66 هزار تن خوراک دام و طیور و اشتغال برای 90 نفر به دلیل کم کاری ها از سوی سرمایه گذار و مسئولین در کنج ایلام مغفول مانده و تعطیل شده است.

- خبرگزاری فارس_ ایلام؛ کبری هواسی: کارخانه شید دانه غرب ایلام که تامین کننده خوراک دام، طیور و آبزیان است و می تواند جزو سومین کارخانه دام و طیور در کشور باشد، سالهاست به خاطر کم کاری مسئولان و بی انگیزگی سرمایه گذاران در کنج ایلام مغفول مانده این در حالی است که می تواند به محض استارت دوباره آن برای 90 نفر اشتغال ایجاد کند.

امسال به شعار مهار تورم؛ رشد تولید مزین شده و باید در این مسیر گام برداشته شود اما این روزها کارخانه شید دانه غرب که تامین کننده سالانه 66 هزار تن خوراک دام و طیور است زیرسایه مانع تراشی ها تعطیل شده است.

این روزها بایستی از سوی مسئولان ارشد استان و سرمایه گزاران غیر بومی روندی را شاهد باشیم که نه تنها از تولید حمایت شود بلکه باید تحقق شعار امسال یعنی مهار تورم و رشد تولید را نیز در لحظه لحظه آن لمس کنیم.

حال باید گفت چرا یک کارخانه به دلیل عدم نقدینگی و نبود حمایت از سوی بعضی از دستگاه های ارشد استان باید تعطیل باشد؟ چرا سرمایه گذارانی که در ایلام برای محرومیت استان و اشتغال جوانان جویای کار قدم بر می دارند به دلیل بی تدبیری بانک ها پا به فرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پتانسیل تولید 66 هزار تن خوراک دام و طیور در استان ایلام

تعطیلی پتانسیل تولید 66 هزار تن خوراک دام و طیور در استان ایلام