مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-22اقتصادي

از دستگیری باند سارقان تلفن همراه تا سرانجام گوشی های سرقتی


باندی از سارقان تلفن همراه توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی شد و سارقان اعتراف کردند یا قطعات تلفن های همراه را می فروشند یا آن را به خارج از کشور منتقل می کنند.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ متأسفانه با افزایش نرخ ارز و قیمت ها، گوشی های تلفن همراه توسط سارقان بیشتر به سرقت می رود.

واقعیت این است که شرایط اقتصادی سبب شده تا قیمت گوشی تلفن همراه جذابیت بیشتری برای سارقان داشته باشد و این روزها بیشتر تلفن 110 به صدا درآید.

در همین حال پلیس تهران نیز در حال شناسایی و دستگیری موبایل قاپانی است که به صورت گروهی عمل می کنند.

برنامه و طرحی هم در همین راستا توسط پلیس آگاهی اجرا شد و بسیاری از موبایل های به سرقت رفته با انهدام باند موباقاپان به مالباختگان بازگشت.

سرقت های با تهدید خیلی وقت ها آسیب هایی می زند که جبران ناپذیر است دختر جوانی که در پاگرد ساختمان در حال پرداخت هزینه تاکسی بود.

گوشی تلفن همراه او را به سرقت می برند وقتی هم که مالباخته مقاومت می کند و دنبال سارقین می رود او را با قمه تهدید می کنند.

به گفته مالباخته بعد از دیدن فیلم دوربین های مداربسته متوجه شده که سارقین موتور سوار دقایقی است که او را زیر نظر دارند و دائم در حال دور زدن در آن کوچه هستند که در آخر در پاگرد ساختمان موفق به سرقت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری باند سارقان تلفن همراه تا سرانجام گوشی های سرقتی

از دستگیری باند سارقان تلفن همراه تا سرانجام گوشی های سرقتی