مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-06حوادث

باند تخلف گسترده در شهرداری پیرانشهر شناسایی شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از شناسایی باند تخلف گسترده 100 میلیارد تومانی در شهرداری پیرانشهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از شناسایی باند تخلف گسترده 100 میلیارد تومانی در شهرداری پیرانشهر خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: حسب گزارش نیروهای امنیتی پیرانشهر مبنی بر شناسایی باند تخلف گسترده در شهرداری پیرانشهر، موضوع در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفته و با ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

عتباتی ادامه داد: با توجه به تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد که فردی در سال 1378 با درخواست شخصی خود نسبت به تفکیک زمین 2 هکتاری با مصالحه با شهرداری اقدام کرده که برابر این مصالحه 72 درصد از زمین خود را به شهرداری پیرانشهر واگذار کرده است.

وی افزود: پس از فوت مالک اولیه، وراث وی با اقدامات متعدد همچون طرح دعوی در محاکم نسبت به ابطال این مصالحه نامه اقدام کردند که این اقدامات منجر به نتیجه نشد و علیرغم تاکید محاکم دادگستری، بازرسی استان و استانداری بر غیر قانونی بودن مصالحه مجدد، در سال 1394 برابر مصوبه شورای شهر وقت پیرانشهر درخواست مصالحه مجدد وراث مورد پذیرش قرار گرفته و بدین ترتیب برابر ارزیابی اولیه، با این مصالحه بالغ بر 100 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند تخلف گسترده در شهرداری پیرانشهر شناسایی شد

باند تخلف گسترده در شهرداری پیرانشهر شناسایی شد