مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-03اقتصادي

معضل جای پارک در خیابان های ارومیه


افزایش خودرو ازیک سو و کمبود فضای پارک وپارکینگ به ویژه پارکینگ های طبقاتی موجب شده که حاشیه خیابانهای ارومیه به محلی برای پارک خودرو ها تبدیل شود که همین جای پارک خودرو تبدیل به معضلی در شهر شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی افزایش خودرو ازیک سو و کمبود فضای پارک وپارکینگ به ویژه پارکینگ های طبقاتی موجب شده که حاشیه خیابانهای ارومیه به محلی برای پارک خودرو ها تبدیل شود که همین جای پارک خودرو تبدیل به معضلی در شهر شده است.

در دهه گذشته طبق توافقی که بین شهرداری و راهنمایی ورانندگی صورت گرفت حاشیه برخی خیابان ها بعنوان پارکینگ در نظر گرفته شد و افرادی با عنوان پارکبان نیز در مقابل پارک خودرو مبلغ متغیری را از افراد دریافت می کردند که این طرح نیز با مشکلاتی همراه و عملا متوقف شد هرچند عده ای گاها به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند.

خلیلی یکی از شهروندان ارومیه در گفت وگو باایسنا افزود: سال گذشته در خیابان سرداران به خاطر پارک خودرو 20 هزار تومان پارکبان از من پول گرفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه پول پارک را پرداخت کرده بودم چند روز بعد نیز قبض جریمه پارک برایم پیامک شد.

یکی دیگر از شهروندان ارومیه ای نیزدر گفت وگو باایسنا با اشاره به نبود قیمت ثابت برای پارک خودرو در مکان های مشخص شده در خیابان ها و حتی پارکینگ های سطح شهرافز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل جای پارک در خیابان های ارومیه

معضل جای پارک در خیابان های ارومیه