مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:472023-05-30سياسي

ایران یکی از قدرت های دنیا در ساخت زیردریایی مدرن است


جانشین فرمانده نداجای ناوگان جنوب گفت: امروز ایران اسلامی از ظرفیت زیردریایی های تاکتیکی مدرن و پیشرفته بهره مند و به اذعان آمریکایی ها یکی از مولفه های قدرت ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، دریادار جلیل مقدم سه شنبه شب به مناسبت دهه کرامت (از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا) در جمع مردم حاضر در حسینه حضرت زینب (س) شهر ایلام گفت: غرب و در راس آنها آمریکا به موفقیت ایران اسلامی در زمینه بومی سازی ساخت زیردریایی و دریایی و موشک های هوشمند اذعان دارند.

  وی افزود: امروز جوانان ایرانی با ساخت هشت ماهه ناوشکن تمام ایرانی دنا که از یک میلیون و 400 هزار قطعه تشکیل شده و دنیا مقهور عظمت، قدرت، فناوری و ساختار این ناوشکن تمام ایرانی شده است.

جانشین فرمانده نداجای ناوگان جنوب یادآور شد: ما در سامانه های مخابراتی و ارتباطی دریایی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و در سفر طولانی دریایی اخیر هیچ گاه ارتباط این سامانه با مرکز قطع نشد و امروز آرزوی کشورهای دنیا دستیابی به این سامانه جنگالی ایران است.

دریادار مقدم ادامه داد: از مهم ترین و اساسی ترین مولفه های قدرت نظامی هر کشوری دسترسی به دریا و آب های آزاد و در ایران اسلامی نیز عمده ناوگان دریایی ناوگان جنوب کشور است و ناوگروه های اعزامی کشور به ماموریت های دریایی از سوی بنادر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یکی از قدرت های دنیا در ساخت زیردریایی مدرن است

ایران یکی از قدرت های دنیا در ساخت زیردریایی مدرن است