مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-06سياسي

از منطقه آرامش خارج شوید


سمینار «توسعه مهارت های فردی» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد قم با همکاری اداره امور فرهنگی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران 16 خرداد در سالن جلسات دکتر الوانی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران برگزار شد.

- ایسنا/قم سمینار توسعه مهارت های فردی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد قم با همکاری اداره امور فرهنگی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران 16 خرداد در سالن جلسات دکتر الوانی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران برگزار شد.

در این سمینار، جبار باباشاهی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره تفکر عظمت عنوان کرد: تفکر عظمت به معنای آن است که خودمان را بزرگ ببینیم و ایمان داشته باشیم که می توانیم کاری انجام بدهیم بنابراین باید خودمان را باعظمت و بزرگ ببینیم.

وی با اشاره به اینکه لازمه رشد و عظمت، دور شدن از منطقه امن و ترس زندگی است، بیان کرد: کسی که میل به یادگیری نداشته باشد درواقع خود را نسبت به کسب مهارت و یادگیری بی نیاز بداند، صنعت هم نسبت به او بی نیاز است.

باباشاهی با اشاره به اینکه دو نوع تفکر رشد و عظمت و تفکر حفظ وضعیت موجود داریم، ادامه داد: انسان حق انتخاب دارد که وضعیت موجود را بپذیرد و یا آن را تغییر بدهد، تفکر ثبات به دنبال آن است که مشاهده کند چه اتفاقی می افتد اما تفکر رشد یعنی انسان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از منطقه آرامش خارج شوید

از منطقه آرامش خارج شوید