مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:212023-05-30سياسي

هشدار جانشین فراجا به دارندگان سلاح ها و مهمات غیرمجاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: طی بازدیدی که از شهرستان سردشت صورت گرفت، الحمدالله تعامل و هم افزایی بسیار خوبی در سطح استان برای توسعه امنیت پایدار وجود دارد و قطعا پایداری امنیت منوط به احساس وظیفه همه ما در خصوص این مقوله مهم است.

وی با اشاره به اینکه امنیت مطلوبی در استان آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: این امنیت به برکت خون مطهر شهدا، تلاش شبانه روزی همکارانم و همچنین مشارکت مردم عزیز برقرار شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی در کشور سعی می کند اقتدار و دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه دار کند که نیروهای نظامی و انتظامی شبانه روز در تلاشند تا شرایطی فراهم کنند امنیت و آرامش پایدار برای مردم ایران اسلامی برقرار باشد.

وی ضمن اشاره به اغتشاشات سال گذشته نیز گفت: مدیریت میدان در این استان به خوبی انجام شده که عملکرد و تدابیر نیروهای انتظامی در مدیریت مطلوب و همچنین برقراری نظم و امنیت اجتماعی در استان جای تقدیر دارد.

سردار رضایی تاکیدکرد: هرگونه حمل و نگهداری، قاچاق سلاح و مهمات جرم بوده و می بایست تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند چرا که پلیس با آنان با قاطعیت و بر اساس قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جانشین فراجا به دارندگان سلاح ها و مهمات غیرمجاز

هشدار جانشین فراجا به دارندگان سلاح ها و مهمات غیرمجاز