مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 06:002023-05-30اجتماعي

دانش آموزان اوتیسم در مازندران مرکز جامع و تخصصی می خواهند


رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: 161 دانش آموز مازندرانی دارای اختلالات اوتیسم خواستار راه اندازی مرکز جامع و تخصصی این بیماری در مازندران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید سروش ساداتی جمالی طی گفت گویی، اظهار کرد: مدرسه تخصصی اوتیسم با 28 دانش آموز و پنج کلاس در مرکز استان فعال است، اما مرکز اوتیسم پیشرفته در چند نقطه دیگر استان باید راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه عدالت تربیتی، اقداماتی در زمینه راه اندازی مرکز تخصصی اوتیسم صورت گرفته؛ گفت: برخی شهرها مدرسه اوتیسم دارند، اما فضای استانداردی که از ابتدای امر ویژه اوتیسمی ها ساخته شده باشد؛ نداشتیم که در حال پیگیری های لازم برای بهسازی فضا هستیم.

*مرکز تخصصی اوتیسم در تنکابن احداث خواهد شد ساداتی جمالی با اشاره به اینکه با اقبال خوب خیرین در سال های اخیر، بسیاری از مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی استثنایی مرتفع شده است، اظهار داشت: اما ارتقای کیفیت و استاندارد فضاهای مذکور بسیار مهم است.

تجهیزات نیز باید به روزرسانی شوند رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران افزود: فرد خیری در تنکابن تمایل به ساخت مرکز تخصصی اوتیسم در این شهرستان دارد که هماهنگی های لازم انجام و چند قطعه زمین نیز شناسایی شد که پیش بینی می شود عملیات اجرایی آن امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان اوتیسم در مازندران مرکز جامع و تخصصی می خواهند

دانش آموزان اوتیسم در مازندران مرکز جامع و تخصصی می خواهند