مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-28اجتماعي

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به بافت تاریخی


رییس کمیسیون گردشگری میراث فرهنگی شورای شهر یزد بر لزوم جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به بافت تاریخی یزد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بی بی فاطمه حقیرالسادات صبح یکشنبه در نشستی با جمعی از مردم ساکن در بافت تاریخی یزد اظهار داشت: باید از ورود خودروهای غیربومی در بافت تاریخی یزد تا حد امکان جلوگیری شود زیرا ورود وسایل نقلیه افراد غیربومی در بافت موجب ایجاد مشکل برای مردم محلی و گردشگران و صدمه به بافت می شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد کارگروه ویژه حمل و نقل و ترافیک بافت تاریخی با مشارکت کمیسیون های حمل و نقل و گردشگری شورای شهر و سایر ذینفعان مرتبط برای مدیریت حمل ونقل در بافت تاریخی افزود: حدود 6 هزار مترمربع پارکینگ در مجموعه بافت تاریخی پیوسته یزد وجود دارد که می تواند برای پارک خودروهای مردم ساکن بافت مناسب باشد اما برای وسایل افراد غیربومی و مسافر باید چاره اندیشی شود.

حقیرالسادات عنوان کرد: مدیریت پارکینگ های موجود در بافت تاریخی برای استفاده مناسب تر و مدیریت سواره هایی که به بافت تاریخی وارد می شوند نیز باید در دستورکار شهرداری قرار گیرد.

رییس کمیسیون گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای شهر یزد ادامه داد: همچنین هتل هایی که در بافت تاریخی پارکینگ ندارند باید محلی برای پارک خودرو مسافر در نظر بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به بافت تاریخی

جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به بافت تاریخی