مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:062023-05-30اقتصادي

عملیات طرح هادی در 12 روستای کانون زلزله در خوی آغاز شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از آغاز عملیات اجرایی طرح هادی در 12 روستای کانون زلزله در شهرستان خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، جعفر برزگر در این زمینه اظهار کرد: با اتمام عملیات سفت کاری واحدهای مسکونی احداثی در 12 روستای کانون زلزله 13 مهر ماه شهرستان خوی از جمله مرتضی قلی کندی و خنجرخان ، اجرای طرح هادی با استقرار ماشین آلات بنیاد در این روستاها آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی در این 12 روستا در مجموع بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و 2 هزار و 374 خانوار بهره مند از اجرای آن خواهند شد.

برزگر افزود: اجرای طرح هادی در این روستاها با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستایی با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و هدایت وضعیت فیزیکی این روستاها در پی بازسازی واحدهای مسکونی انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی در پی اجرای این طرح فراهم خواهد شد.

در زلزله 13 مهر ماه شهر خوی و روستاهای اطراف بخش مرکزی یک هزار و 100 واحد مسکونی احداثی تخریب شد که تاکنون بتن فونداسیون 790 واحد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طرح هادی در 12 روستای کانون زلزله در خوی آغاز شد

عملیات طرح هادی در 12 روستای کانون زلزله در خوی آغاز شد