مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 06:302023-06-10سياسي

تیونر مطرح ایرانی برای اولین بار سراغ کادیلاک رفت! (+عکس)


منصوری آخرین نسل کادیلاک اسکالید با رنگ سفید را وارد گاراژ خود کرده تا یک برج متحرک فوق لوکس و قطعا قدرتمند را از آن خارج کند.

- گفتنی است؛ منصوری (به انگلیسی: Mansory) شرکت خودروسازی لوکس آلمانی-سوییسی مستقر در آلمان است، که در زمینه تیونینگ و سفارشی سازی خودرو فعالیت می نماید.

شرکت منصوری در سال 1989 توسط یک مهاجر ایرانی تبار، بنام کوروش منصوری تأسیس شد.

کوروش منصوری، متولد سال 1339 شمسی در شهر چالوس ایران است که پس از گذراندن دوره دبیرستان خود برای ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کرد.

 پس از اتمام تحصیلاتی دانشگاهی خود به آلمان نقل مکان کرد تا در فضای صنعتی آلمان فرصت بیشتری در راستای تحقیق و توسعه اندیشه های خودرویی خود داشته باشد.

شرکت منصوری در سال 2001 نخستین کارخانه تولیدی خود را راه اندازی کرد، که در پی آن به طور مستقل، اقدام به تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز تیونینگ خودروهای سفارشی خود نمود.

این شرکت هم اکنون دارای 2 کارخانه تولیدی در کشورهای آلمان و سوییس می باشد و دفاتر بین المللی آن، در شهرهای اوساکا، سئول، لس آنجلس، ابوظبی و سنگاپور فعال هستند.

برخی از شرکت هایی که منصوری تاکنون با آن ها مشارکت داشته، عبارتند از: استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، فراری، آئودی، رنجرور، پورشه، مازراتی، رولز-رویس موتور کارز و بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیونر مطرح ایرانی برای اولین بار سراغ کادیلاک رفت! (+عکس)

تیونر مطرح ایرانی برای اولین بار سراغ کادیلاک رفت! (+عکس)