مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اردیبهشت 1391 ساعت 12:282012-05-18سياسي

آن لبخند را فراموش نمی کنم/ برای همکاری آماده گفت وگو هستیم


دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای غربی برای تامین سوخت راکتور تهران گفت: در یکی از جلسات ما بحثی را مطرح کردیم که اگر شما این سوخت را در اختیار ما نگذارید ما خودمان تولید می کنیم.

- من فراموش نمی کنم لبخندی که برخی از این اعضاء در آن جلسه زدند.

معنی اش این بود که خوب بروید تهیه کنید اگر می توانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر،متن کامل سخنرانی سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در همایش اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و السّلام عَلی سَیّدنا مُحمد و آلِ مُحمّد.

"قَالُوا یَا شُعَیْبُ أَصَلَاتُکَ تَأْمُرُکَ أَن نَّتْرُکَ مَا یَعْبُدُ آبَاؤُنَا أَوْ أَن نَّفْعَلَ فِی أَمْوَالِنَا مَا نَشَاءُ إِنَّکَ لَأَنتَ الْحَلِیمُ الرَّشِیدُ" یکی از موضوعات مورد توجه چه در کشور ما و چه در منطقه و عرصه بین الملل پاسخ به این سئوال است که چرا امروزاینگونه با انقلاب اسلامی مقابله می شود؟ ما دیروز با عده ای از اندیشمندان مصری که به ایران آمده و میهمان ما بودند و همین سئوال را داشتند، در این باره گفتگو کردیم.

این یک سئوال مهم است که اگر بتوانیم با همایشهای اینگونه پاسخ مناسب را برای آن پیدا کنیم شاید بهتر بتوانیم به یک درک روشنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن لبخند را فراموش نمی کنم/ برای همکاری آماده گفت وگو هستیم

آن لبخند را فراموش نمی کنم/ برای همکاری آماده گفت وگو هستیم