مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1391 ساعت 16:012012-05-17سياسي

ساختار فعلی اقتصادی ضد مردمی است


محسن رضایی که عصر امروز در همایش اقتصاد مردمی شرکت کرده بود در سخنرانی خود نظام اداری فعلی در کشور را یک نظام اداری پادگان مانند دانست که در زمان رضاخان ایجاد شده و هنوز تغییر نکرده و سد بزرگی در برابر پیشرفت کشور است.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: اگر اعلام شود برد موشک های ایران از 2 یا 3 هزار کیلومتر عبور کرده، نباید شک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محسن رضایی امروز در اولین همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در واقع مقاومتی در برابر یک مقاومت است، گفت: صد سال است که غرب در برابر پیشرفت ایران مقاومت می کند.

وی افزود: غربیها در ظاهر کار درباره آزادی و توسعه در ایران سخن می گویند، اما در ورای آن یک اراده بسیار جدی برای جلوگیری از پیشرفت ایران مشاهده می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: از یاد نبرده ایم که از دل مشروطه رضاخان و از دل ملی شدن صنعت نفت سپهبد زاهدی را بیرون آوردند و در دوره 30 ساله انقلاب اسلامی نیز از هیچ توطئه و کودتایی فروگذار نشد.

از یاد نبرده ایم که از دل مشروطه رضاخان و از دل ملی شدن صنعت نفت سپهبد زاهدیرا بیرون آوردند و در دوره 30 ساله انقلاب اسلامی نیز از هیچ توطئه و کودتایی فروگذار نشد.

وی اظهار داشت: منشأ همه اینها از غرب است و به اشکال مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار فعلی اقتصادی ضد مردمی است

ساختار فعلی اقتصادی ضد مردمی است